fredag 20 februari 2009

Idag hyllar jag...

...fungerande teknik!
Min avsikt är att skriva något nytt då jag har något att skriva om. Nu bör tilläggas att jag är en extremt viktig och kunnig person som nästan alltid har något att skriva om. När man som intelligent, kunnig och inspirerad kvinna har något inom sig så vill det bara ut. Jag vet inte hur män fungerar i denna fråga- uppfattar det kanske mest som en kvinlig problematik??! Så här har jag suttit i ett kallt hörn på ett kallt Östangård med endast ett värmeljus och en laptop och inte kunnat få ur mig alla klokheter! Nu när jag väl har möjlighet att sprida dessa kloka ord så är det något som hänt! All ofungerande teknik har tagit udden av mina klokheter och kvar finns endast frustration och ledsamhet för att man lagt ner tid på en dator- som aldrig ger mig tid tillbaka!!

Så idag hyllar jag fungerande teknik som bara ger och endast tar lite ström i retur!

Kalla kramar och förhoppning
om att skriva här igen snart!
Moster

Inga kommentarer: